body>

Hinnsvept

I morse ringde jag min BM och grät ut!
Berättade hur jag känner för igångsättning och hur lite energi jag har kvar!
Fick en tid 40 min senare för en hinnsvepning!

Sid och jag stod i pyjamas, så det blev en minst sagt stressig start på morgonen! Lämnade lillfis hos mamma på hennes jobb och han tyckte det var spännande och skötte sig fint!

Jag var öppet knappt 2cm, tappen var mjuk men inte utplånad.
Hon svepte hinnorna rejält och kunde känna bebisens huvud!

Slemproppen gick i helgen!

Men ja, med facit i hand så känns det mer som med Sid!
Blev svept 3 ggr, slemproppen gick men det kom aldrig någon bebis! Och som flerföderska kan man tydligen vara öppen lång tid innan en förlossning ens är på gång!
Suck!!!!

Nästa träff med BM på torsdag, då ska vi diskutera hur vi går vidare, hon förstod mig fullt angående igångsättning eftersom jag haft min 38 timmars förlossning! Hon trodde dock att jag kommer komma igång av mig
Själv!
Det tror inte jag!

Har känt lite molande och värkar i eftermiddag men har haft mer smärta innan utan hinnsvepning!

Blä!

Och om jag inte svarar i telefon längre är det bara för jag blir osocial av detta! Vill dra nåt gammalt över mig och bara ligga där tills det är dags!
Bara så ni vet!!!


V 40 + 6 med 14 kg plus på vågen!


Kommentarer
Postat av: Carin

Seg bebis! Hoppas d händer just nu!

2012-03-26 @ 18:00:32
URL: http://www.metrobloggen.se/adayinmylife
Postat av: Rebecca

Du ser strålande ut! Jätte fint gravid...

Hoppas lilla bebis tittar ut av sig själv pronto!

2012-03-26 @ 19:54:28
Postat av: johanna w

helt fantastiskt fin är du iaf, men förstår om du lider, hoppas så att det blir annan utgång denna gången, ingen 38timmars tack!

ser fram emot bebi på lördag tänkte jag skriva, men menade ju den 28 för det var väl mitt gissningsförslag, nu blir jag osäker är det på lördag underverket ska komma tro, men onsdag är närmare hoppas på det!!!

2012-03-26 @ 21:49:36

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0