body>

Sjukstuga

Tack för alla råd, tips och erfarenheter ni delade med er av!

Det tristaste av allt är att han sätter sig emot även dagis nu, han vill inte åka dit, han vill vara hemma!
Han har slutat äta eller så låtsas han att han ätit, kastar maten under bordet på dagis och säger att han är mätt!
Vi hade nog med matproblem redan innan!!!

Idag ska jag iallafall till BVC med den lille matvägraren! Vi ska se om det är nödvändigt att blanda in en dietist eller om vissa barn bara inte behöver någon mat alls!
(får jag ett till barn som inte äter, är det inte långt till ölandsbron!)

Igår kväll kröp Sid upp i soffan och var kokhet, somnade sekunden senare och då visste jag vilken rolig natt jag skulle få!
Så igår kväll la jag mig vid halv åtta, somnade som en stock och kände inte alls att det var jobbigt när han vaknade första gången vid halv tolv tiden!

Han har sovit med mig och jag har gett Ipren, tvingat i vatten, tröstat och gosat mig igenom natten med ett element!

Vaknade vid sex och har hunnit plöja igenom huset med helgstädning, bakat morotskaka och cykla till affären och köpa saft till Sid!
Den cykelturen borde satt igång min förlossning!
Utan växlar, med sid i barnsadel och i motvind så sjönk jag ihop i en hög när vi väl var hemma! Nu sitter vi i solen på altanen och fikar!
Lite bulle och saft funkar alltid när vår lilla kille är sjuk!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0