body>

44 cm!

Fick ångest!
Jag vet att jag alldeles precis fött barn, men hittade ett anteckningsblock med mått på min kropp efter förra graviditeten och efter LCHF bantning och slutresultatet innan jag blev på tjocken igen!

Till det resultatet har jag 44 cm att få bort på olika delar av kroppen!
Hur är det möjligt? Ser mig
Ändå som ganska smal, trots nyligen varit gravid!
44cm! Kan inte riktigt släppa det!
4 kg kvar så väger jag som jag gjorde vid inskrivning i v 12!
7 kg kvar så trivs jag!

Så jag antar att det är nu jag slutar med kakor, choklad, bröd och centimetertjockt lager med smör!
44 cm är ju en del, menar jag!

Fattar att beach 2012 blir året då jag hängde i vassen, men till jul kanske jag är smal igen?!

Och ja, jag vet att jag är besatt av att trivas med min kropp, oavsett om det var 5 v sedan det bodde bebis i min mage!
Men allvarligt 44 cm!!!




Så, kanske bättre att gå ut och gå än att ligga här och lapa sol?


Kommentarer
Postat av: Sofie

ligg kvar och lapa sol, kilona kommer försvinna men det gör solen också så njut! Jag är 6 veckor före dig och har fortfarande 3 kg till inskrivn. Och 5 till matchvikt. Jag försöker svettas av mig kilona idag ;)

2012-05-03 @ 12:50:31
URL: http://solfia.wordpress.com
Postat av: virva

Tycker du gör helt rätt i att ligga där och lapa sol och återfå krafter .

Är sjukt avundsjuk både vad det gäller cm och kilon och att ligga där och ha det gott.

2012-05-03 @ 13:05:24

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0