body>

Är det bara jag?

När jag ammar har jag ett extremt sockerbehov! Fika, glass och choklad!
Var precis samma sak förra gången!
Det bara går inte att stoppa, hur gärna jag än vill!
Behöver kroppen extra socker eller är det bara jag?
Säg att du som ammar inte har det behovet så ska jag ta mig i kragen och sluta upp med kakorna!

Tills dess drar jag in på de kolhydrater jag kan, för att kompensera liksom!
Nån måtta får det ju vara!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1293224/images/2012/pic_203918290.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: J

Var likadan när jag ammade med min dotter. Väldigt sugen på sött hela tiden...

2012-05-25 @ 07:27:48
Postat av: nettan

Jag vå också sötsugen hela tiden när jag ammade sonen :) Men det är ju bara under en period, och med alla barnvagnspromenader kan du ju vara lugn! Men visst alltid bra om man reflekterar över det...

2012-05-25 @ 08:39:05
Postat av: Sofie

Jag är ju alltid godisgris, men var inte värre under graviditeten, däremot nu efteråt. Äter mycket skit som jag inte borde.

2012-05-25 @ 09:07:15
URL: http://solfia.wordpress.com
Postat av: Cicci

Det är bara du punkt! ;)

Jag var galet motiverad av att gå ner i vikt efter att ha släpat på 10 kilo övervikt PLUS 25 gravidkilon. Nu är min son 8 månader och jag väger 9 kilo mindre än jag gjorde när jag blev gravid, hurra!! Med mycket möda och lite stort besvär dock men såå värt det!! It's all in your head!!

2012-06-02 @ 21:07:27
URL: http://ciccet.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0