body>

Bara jag!

Jag behöver göra nåt kul!
Nåt kul som inte innefattar barn!
På kvällen efter dopet har vi bjudit in alla vänner för en stor fest, fixat barnvakt och ska för en liten stund bara tänka på oss själva!
Det finns inget bättre.... Och inget sämre än att ibland lämna bort barnen för att bara vara en liten stund!

Det känns som jag tappat bort mig själv, vet inte riktigt vem jag är!
När jag tänker tillbaka på saker som gör mitt liv lite extra värt, så minns jag min 30-årsresa till Sthlm och Michelles 25-årsresa till Hamburg! Med mina bästa vänner!
När ska man nånsin göra nåt sånt igen?
Nu kanske det räcker att åka på spa med tjejerna, men att få komma iväg lite, ha prata-barn-förbud och bara mysa!

Det kanske låter som jag inte vill vara med mina barn eller min familj, men det vill jag, och det är jag ju hela tiden!
Jag saknar bara att vara bara Fia!

Det blev extra påtagligt igår!
För 3 år sedan brukade jag ligga bakis och utslagen, igår rensade jag ogräs med två barn!!!
Vad hände?
Var tog tiden vägen?


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0