body>

Beach 2012

Tänkte ladda för beach 2012 och har ätit lchf idag, men vänta nu, beach 2012 är ju redan här!
Känner mig inte alls bekväm med strandhäng i den här kroppen, trots att jag födde barn för 7 veckor sedan!

Det spelar nog ingen roll vem man pratar med, mina vänner som jag tycker är smala och fina känner sig inte heller redo för strandliv, så kanske ska man bara bita i det sura äpplet och ta sig i kragen till nästa år!

Det är fint med löst fläsk, det är fint med löst fläsk, det är fint med löst fläsk.....

Kanske så tror jag på det till slut?!



Förra årets halvslappa jumpsuit sitter iallafall som ett ålaskinn!


Kommentarer
Postat av: johanna w

fast jag tycker iaf att du såg smal och fin ut när jag såg dig, fast då stod du ju still ;) skojar bara!! har inte sett tillstymmelse till löst på dig! och om det nu finns, så märks det inte! och syns det inte så finns det inte =)

puss

2012-05-24 @ 19:00:32
Postat av: akiz

volanger heter det ;)

2012-05-24 @ 21:45:01

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0