body>

En teori

Jag har en teori!
När jag väntade Sid var jag sjukskriven och sov till 10:00 på morgonen! Han har alltid gillat att sova länge på morgonen sedan han kom ut!

När jag väntade Sally jobbade jag, lämnade på dagis osv. Så jag var uppe
Med tuppen!
Det är Sally också!
Hon somnar runt 21-21:30 och sover sedan till 05:00 då hon äter och sedan somnar om! Men sen vaknar hon pigg och glad vid 07:00!!!
Sid kan sova vidare till 09:00 om vi inte ska till dagis, vilket fusk!

Så min teori är att barnen har påverkats av fen dygnsrytmen de har levt med i 9
Månader i magen!

Stämmer det på era barn???


Kommentarer
Postat av: Lotta

Stämmer exakt med mina barn! Skönt att få den teorin bekräftad!

2012-05-03 @ 15:25:19
Postat av: Carro

Oh yes! Jag får typ väcka Olivia kl 12 på förmiddagen :)

Men sen somnar hon ju inte före 23 dom flesta kvällarna. Precis så som jag var under sista halvan av graviditeten! Herregud vilken lyx att bli väckt en gång på natten! Olivia sover första passet i 4 Tim sen vaknar hon var tredje...funderar på

att testa lite ersättning på kvällarna för att se om hon håller sig mätt längre..

2012-05-03 @ 20:33:53

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0