body>

Pyspunka

Pyyyyyys!

Det är min luft (kraft & energi) som rinner ur mig just nu!

Bägaren var nog att 2-åringen vikit flygplan av bilden på Sally som vi tog hos fotografen!
Ett väldigt dyrt pappersflyg så att säga!
Och några jobbiga nätter med förkylning, ensam med barnen osv gjorde att jag nyss kastade ut Roy och Sid för att vila öronen och själen lite!

Ligger på soffan och matar Sally och känner verkligen att jag har noll energi, så det till och med susar i skallen, darrar i benen och så ser jag stjärnor framför ögonen!

Kan man bli så blixttrött bara sådär?!

Just nu känns det som jag aldrig kommer orka resa på mig härifrån, nånsin!


Kommentarer
Postat av: johanna w

åh gumman, förstår dig och jag är inte ens där än.., i tisdags fick jag gå hem från jobbet, jag blev yr illamående och kände mig sjuk, och när jag tänker efter såg jag nog stjärnor med, iaf kände jag mig helt konstig.

Den där tröttheten som borde gått över har liksom segat sig kvar och vid minsta lilla motgång eller sjukdom ger den sig till känna! Så nu med pollen + förkylning + en trotsig gullunge och nätter då jag inte sover speciellt bra visade klart och tydligt, ge upp johanna! För när jag kom hem vad 3 somnade jag nästan bums!

Så sover man lagom för att ladda batterierna en stund sen är man igång som en duracellkanin igen, har liksom inte tid att stanna upp och känns efter förän kroppen strejkar! Det är nog där problemet är man vill och gör lite för mycket när man borde pausa! Men det är inte lätt!



stor kram

2012-05-09 @ 21:40:26

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0