body>

Vår ängel

Gud vad roligt med alla kommentarer, det är några kvar till 50, men jag kanske hade storhetsvansinne?
Det blev iallafall väldigt mycket roligare att blogga nu!

Var hos fotografen och fotade Sally till tidningen, superfin bild och jag beställde en förstoring, vilket aldrig är särskilt billigt!

Några dagar senare har storebror lyckats få tag i bilden som inte blivit inramad än, och sitter på golvet och leker pappersflygplan med den!!!!!

Jag skriker rakt ut, Sid börjar gråta, Sally börjar gråta och jag gråter mest av alla! Det var nog egentligen nåt annat som behövde komma ut!

Så häromdagen var jag hos en vän och fotade Sally med änglavingar!
En bild som blev så fantastiskt fin!
Tack för hjälpen Sofie!


Här är vår lilla ängel!


Kommentarer
Postat av: Frida

Känner igen mig jag fick ungefär samma känsloreaktion innan jul när jag lagt undan barnens dagiskort i en kasse alltså 3 uppsättningar bilder enskilda på båda och syskonkort och dom är helt borta!!!! Min annars världens bästa man stod inte högt i kurs kan jag lova när jag insåg att han tillsammans med allt som skulle till återvinningen även tagit min väl undanlagda påse och slängt den i containern för brännbart!!!!

2012-05-12 @ 12:14:46
Postat av: Li

Så söt!!!.har själv letat efter änglavingar...var har du köpt dom?

2012-05-13 @ 18:30:34
Postat av: Fia

Har lånat vingarna av en kompis. Vet inte var hon köpt dom, bara att dom var väldigt dyra! Har för mig att jag sett vingar i vitt, svart eller rosa på TGR!

2012-05-14 @ 09:40:55
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0