body>

Kräftskiva

Alltså jag kan inte dricka längre, inte ens måttligt för jag blir så himla dålig dagen efter!

Igår var vi inbjudna till grannarna på kräftskiva där även fler grannar från gårdsvägen var med! Det var en så himla trevlig kväll och jag ser fram emot att umgås mer med dessa härliga människor!

Men idag har inte varit någon rolig dag! Barnvakterna åkte hem runt halv tolv idag och sedan dess har jag bara önskat att det ska bli kväll så barnen somnar och snart även jag!
Och så tänker man samma tankar som man alltid gör att "jag ska aldrig dricka mer"!

Det är bara det att en till stor kräftskiva närmar sig med stormsteg, den ska planeras klart i morgon!
Jag och fyra tjejer har hyrt lokal och anordnar denna roliga fest
Med ca 35 deltagare! Kommer bli kul utan alkohol!!!
Ja, vi får väl se!


Grannbrudarna!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0