body>

Banta mera.

I morgon börjar Roy jobba, vilket innebär att jag och Sid får klara oss själva. Det är tråkigt. Skittråkigt. Pisstråkigt.
Önskar vi kunde ha vår pappi hemma jämt.
Fast på nåt sätt är det skönt att semestertiderna är slut, nu ska här skapas rutiner igen. Mamman ska motionera och börja banta.
I morgon kör vi. Jag har fått Roy med mig, han kan gott bli av med sina graviditetskilon han med.
LCHF är grejen.
Det var nån som ville ha matlista och pepp, säg till isåfall så lägger jag ut på bloggen, annars skiter vi i det.
8 kg ska bort och hullet ska bli fast.
Jag hoppas på sista oktober, men helst innan!

Pepp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja tack, matlista och mycket pepp!!!!!

2010-08-15 @ 14:28:10
Postat av: johanna

låter bra, matlista och pepp, ja tack =) , har inte fått med mig pappi på lchf dock, men vi ska oxå få fast hull här är planen, så matinspiration är alltid tacksamt, oktober låter som ett bra mål !

kör!

2010-08-15 @ 14:46:48
URL: http://johannaaw.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0