body>

Fettprocent!

Testade min fettprocent i Sthlm och räknade ut mitt BMI.

BMI: 20,9
Fettprocent: 26.4

Inte okej!

Nu kör vi vecka nummer 2. Roy har redan gett upp kolhydratfri kost då han inte pallade att träna utan någon som helst energi i kroppen. Men jag fortsätter som innan, 1-1½ timmes powerwalk och med mitt matschema.
Vikt och mina "nya" mått kommer senare i veckan.

Hur går det för er andra som också satt igång. Nu menar jag alla som läser bloggen och som verkar blivit extra nyttiga såhär efter sommaren!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad "ska" man ha för fettprocent som tjej då?



Här går det bra... ska väga och mäta imorgon. Hoppas på att ha tappat en mindre hund i vikt ungefär. Hur gick det med maten i Stockholm?

2010-08-24 @ 09:01:36
URL: http://till56pa56dagar.blogspot.com
Postat av: Cissi

Jag har skött mig exemplariskt och planerar att fortsätta med det i 7 veckor till :)

2010-08-24 @ 10:11:44
URL: http://till56pa56dagar.blogspot.com
Postat av: Annie

Jag kompenserar min Ben & Jerry med sjukt nyttig mat. Men jag rör inte på mig. Jag tror jag ska vänta en vecka med att väga mig... =( Tror jag ligger på samma som sist iaf.

2010-08-24 @ 10:41:16

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0